Salam solidariti buat semua. Terima kasih kerana meluangkan masa untuk berlegar-legar di ruang rupa blog ini. Secara asasnya, blog KOLEKSI ZINE dibina atas dasar untuk berkongsi maklumat mengenai dunia d.i.y punk rock. dalam skop yang lebih kecil lagi, ianya dibina atas tujuan berkongsi bahan bacaan yang dinamakan ZINE. untuk itu, kami akan mengimbas dan memuat naik zine-zine yang kami ada untuk dimuat turun oleh anda.

Untuk menjadi lebih fleksibel, kami tidak menutup skop tujuan blog ini kepada zine semata-mata. Kami juga mungkin akan berkongsi newsletter dan juga buku yang baik untuk dibaca bersama. Walaubagaimana pun, keutamaannya tetap diberikan kepada zine. Dan yang paling penting, ianya dapat dikongsi baca untuk kebaikan bersama, walau apa bahan bacaan sekalipun. UP DA PUNX!

Tuesday, June 22, 2010

Buku Kutipan Esei Esei Sam Ahmad

Editor : Sam Ahmad
Tahun Rilis : 2005
Buku dari Perak
Konten : himpunan esie Sam Ahmad
bahasa [language] : bahasa nusantara

DOWNLOAD BUKU

4 comments:

  1. salam..bole tak kalau tuan tanah buat entri pasal macam mana nak buat zine.saiz,software edit layout apa semua?

    saya dan kawan berminat nak buat tapi lost.tak tau nak buat macam mana.

    harap boleh beri tunjuk ajar.terima kasih..!

    ReplyDelete
  2. salam. saya sokong pop rosak. nak juga buat senaskah dua. bagi kawan. tapi tak reti.

    harap dapat tunjuk ajar. :)

    ReplyDelete
  3. adus. tak pernah tu aku tulis pasal macam mana nak buat zine. tapi kalau macam mana nak buat buku ada ah. hehe. btw, email aku ah bro. nnt aku ajar sikit2 mcm mana. okeh. ;)

    ReplyDelete